söndag 21 augusti 2011

Diss!

Något jag tycker är riktigt töntigt rent ut sagt är när folk sitter och gör outfits att rida ut i skogen eller hemma i paddocken med (inte för tränare). Tycker inte ni det?

Jag tycker det är helt okej att planera vad man ska ha för shabrak och kanske matchande lindor eller huva om man ska bli fotograferad, tävla, träna för tränare m.m. Helt okej, eller ja mer än okej! Men att sitta och göra outfits med matchande schabrak, pannband, benskydd, stigbyglar och till och med spö är lite för mycket tycker jag om man bara ska lulla runt i skogen eller jogga lite lätt i paddocken! Vem är det som ska se det förutom du själv eller den du rider med? Vem ska berömma dig för att all energi du lagt ned till att byta eller ta fram alla grejer? Tjaa, det blir du själv isåfall då!

Med detta menar jag inte att man ska behöva rida i en röd tröja, grönt schabrak och gula ridskor för det men det är PLANERINGEN och TIDEN folk lägger ner på det som stör mig!

Nej, det blir en diss för min del för sådant tycker jag bara är töntigt och långsint.. Vad tycker ni?





Nu blev det just Sara Carlssons bilder men det har ingenting med inlägget att göra!

1 kommentar:

INNAN DU KOMMENTERAR - TÄNK PÅ ATT:

Ni ALLTID mailar oss om det är något ni vill klaga på istället för att skriva en onödig och kommentar! Vi gör detta för er och ingen annan.