måndag 25 juli 2011

Nej nu!

Nej nu har jag hållt det inne länge nog! Men kan Ponnysanning SLUTA skriva saker som en annan redan skrivit för länge sedan? Jag tycker inte alls om att göra såhär (och det är säkert många som blir arga nu eftersom att Ponnysanning är ssåååååååååååååååååååååååå bra och bäst hela tiden!..) men vafan, det är inte första gången det händer precis!

Detta skrev hon idag på sin blogg:

 


Känner ni igen något från det hela? Hoppas ni gör det för jag hade några dagar innan skrivit om "hela" Isabellas och Beckis historia och utnämt dom till "veckans ekipage" där jag använde mig av EXAKT samma filmer dessutom! Detta skrevs dock på våran förra blogg på blogg.se men eftersom att den togs bort nyligen så har jag självklart inga bevis. Eller jo ETT! Isabella själv slängde in en kommentar till det inlägget så fråga henne om ni inte tror mig/oss!

Usch! Hatar sånt här egentligen för det är andra som har anklagat oss för att vi "snott" deras inlägg så ska inte sitta här och skriva någon om Ponnysanning.. Det är egentligen ER läsare man borde anklaga! Inte alla såklart men många kollar runt lite, ser ett skvaller på den ena skvallerbloggen, för sedan över samma skvaller till en annan och vips så får man en liten länk! Ja men gud vad roligt! Då har man precis tjänat ett flertal läsare på det.

 Nu ska jag inte dra alla över en kam! Den läsare som tipsade Ponnysannig om detta kanske inte alls hade sett mitt inlägg, vem vet?! Men det finns ju tusentals andra som gör så som jag precis beskrev. Åh, blir så irriterad! Någon som förstår vart jag vill komma med detta?

1 kommentar:

INNAN DU KOMMENTERAR - TÄNK PÅ ATT:

Ni ALLTID mailar oss om det är något ni vill klaga på istället för att skriva en onödig och kommentar! Vi gör detta för er och ingen annan.